Тема 2: Запознавање со информатичките концепти преку решавање логички натпреварувачки задачи

Задача 1:
Креирајте низа од инструкции кои ќе го прикажат патот од влезот на училиштето до вашата училница. За решавање на задачата креирајте картички со стрелки и пополнете ја шемата.

Напомена: инструкциите се различни за различни училишта. Ваша задача е да креирате низа со инструкции за вашето училиште.


Задача 2:
Природните броеви 12, 18 и 36 претворете ги во бинарни броеви!



Задача 3:

Бинарниот број 11100111 претворете го во природен број!





Задача 4:

Бројот 236 да се претвори во бинарен број!



Задача 5:

Креирајте шифрирана порака употребувајќи го Цезаровиот модел!


Задача 6:
Истражете ги карактеристиките на игрите Packman и Tetris. Со кои информатички концепти можеме да ги поврземе? Објаснете!

Овие игри можеме да ги поврземе со информатичкиот концепт структури на податоци односно: низи, стекови/купови, редови бидејќи при играње на Tetris формите се напластуваат на соодветни места, односно места во кои можат соодветно да се поклопат фигурите за да се добијат поени. Кај играта Pack – man се следат низа од насоки за да се постигне целта.


Задача 7:
Алма сака да и испрати порака на Ана: „ИЗЛЕГУВАМЕ“ со Цезаровиот код. Како гласи пораката која Алма ќе ја испрати?


Задача 8:
Стефан добил порака од Амир: „ПЅОП“ кодирана во Цезаровиот код. Што сакал да му казже Амир на Стефан, ако Стефан знае дека клучот е број три (3)?


Задача 9:
Јасмин испратил порака на Томи: „УНК ОТДЅА“. Но, пораката ја пресретнал Елвин. Елвин знае дека Јасмин и Томи се допишуваат на начин што секоја буква од азбуката се поместува за шест (6) места. Така ја дешифрирал пораката. Која порака ја добил Елвин при дешифрирањето? 


No comments:

Post a Comment